بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نیکبخت: نمی‌توانم خودم را به استقلال تحمیل کنم

عکس های خفن

هافبک فصل گذشته استقلال گفت: دوست دارم با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم ولی این موضوع دست خودم نیست.
علیرضا نیکبخت واحدی در این مورد که استقلال با چند بازیکن از جمله او قطع همکاری خواهد کرد گفت: تاکنون که با شما صحبت می‌‌کنم هیچ‌کس از استقلال با من تماس نگرفته و به من نگفته‌اند که تو را نمی‌‌خواهیم. حالا باید ببینم در روزهای آینده چه پیش خواهد آمد.
وی عنوان کرد: قرار نیست همه چیز طبق خواسته من پیش برود و چند سال دیگر در استقلال بمانم. قبلا هم گفته‌ام دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم ولی اگر این اتفاق نیفتاد دیگر کاری از دست من ساخته نیست. چه باشم و چه نباشم برای استقلال آرزوی موفقیت دارم.
نیکبخت گفت: من هیچ وقت در استقلال خاطرات بد نداشتم و زمانی هم که از این تیم جدا شدم مشکلات خاصی به وجود آمد. در فصل گذشته هم با اینکه کم بازی کردم ولی نهایت تلاشم را به خرج دادم و هیچ وقت حاشیه نداشتم. نمی‌‌توانم خودم را به استقلال تحمیل کنم و سرمربی تصمیم گیرنده است.
وی در پایان تاکید کرد: من با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام و از طرفی زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 3 / 1393برچسب:نیکبخت واحدی،استقلال،ورزش از نگاه دو, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com